Wednesday, August 12, 2009

ticket going home~

aha~nk blek...snce skool kat srmban,memng da biase nk public trnasport..wow,i tell u,it was really challenging for me..why??ehe~klu tyme skolh dulu,slalu blek nek train frm kl sntral..from sermbn we have to take komuter..bile school holz,punye la ramai nk blek..other schools pun ade...huhu..padat2..cam sardin.pastu kne angkat beg2 yg sgt berat..dlm beg tu berisi buku..kononye blek nk stdy..pergh..xde nye stdy...tp tu la kenangn paling best skali..hehe..tp kt skolah dlu ade travel leader,senang je.nk blek kasi jek nme kat dye.duit pon x yah bayr..hehe..but now da laen..i got to buy tickets,n sumtyme got to manage tyme by myself,for ex:if my flight at noon,so i have to plan my journey early,when should i go to comuter station,n what tyme mush i arrived at the airport.one more thing here,u hve to do online banking ..huhu.should be careful..it was quite troublesome..but,it is really interesting..but if i take the bus back home,got to think bout taxi..how can i get the taxi easily..n how much do i hve to pay to taxi driver..all those things will make u think mature,n make the decision quickly..haha..actually,i really hope my parents come n fetch me on hari raya holz..hehe..mak abah,malas nk beli ticket blek ni..waiting for both of u to fetch me here...

No comments: